אנו משיקים לוח דרושים לשעת החירום,

וקוראים לכל עובדת סוציאלית ועובד סוציאלי באשר הם,

אשר יכולים כעת להיכנס לשוק התעסוקה הציבורי,

למצוא את מקומם ולקחת חלק בתפקידים בשכר המוצעים.

בעמוד זו יפורסמו משרות לתקופת החירום לצד משרות שפתוחות גם בתקופת השגרה.

 

לדיווח על תקלות בהעלאת מודעות ללוח, אנא שלחו מייל לכתובת aguda@socialwork.org.il

 

עיריית גבעת שמואל17-04-2024
עו"ס קהילתי/ת

דרושים לתפקיד: עובד/ת סוציאלי/ת קהילתי/ת

היחידה: שירותים חברתיים

תיאור המשרה: עובד/ת סוציאלי/ת קהילתי/ת דרגת המשרה ודירוגה: עו"ס ע"פ הסכם קיבוצי היקף העסקה: 50%

תיאור תפקיד: 1.הכנת תכניות לפיתוח קהילתי לקבוצות שונות, ארגונים ושירותים בקהילה בה הוא פועל וטיפול בתחום נרחב של בעיות וצרכים. 2.יזום איסוף נתונים על בעיות חברתיות בקהילה בה הוא פועל. 3.איתור בעיות וצרכים של הקהילה. 4.עידוד מנהיגות מקומית, ארגון התושבים למען שיתופם הפעיל בהגברת ערכים, תכנון שירותים, ייזום והקמת שירותים חדשים, סיוע בהקמת מועדונים ומרכזים קהילתיים לפעולות חברתיות חינוכיות ותרבותיות לקבוצות, לארגונים ולועדים. 5.הקמת צוותים בין-מקצועיים ליצירת תאום בתכנון ופעולות קהילתיות, קידום שיתוף פעולה ותאום עם כל הגורמים הפועלים בקהילה – מחנכים, רופאים ואחיות, ארגונים מתנדבים, מוסדות ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים. 6.הבהרת מדיניות השרות לעבודה קהילתית, הסברה והחדרת שיטת העבודה הקהילתית בקרב קבוצות, ארגונים, מוסדות ושירותים בקהילה. 7.ארגון השתלמויות וימי עיון בנושאי עבודה קהילתית לפעילים ולקבוצות בקהילה. 8.השתתפות בוועדות המטפלות בנושאי עבודה קהילתית.

תנאי סף:
1.השכלה ודרישות מקצועיות א. עובד סוציאלי בעל תואר בעבודה סוציאלית, רצוי מיומנות בתחום העבודה הקהילתית (יש לצרף תעודה). ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים (יש לצרף אישור).
2. דרישות נוספות א. עבודה בשעות בלתי שיגרתיות. ב. יישומי מחשב – שליטה בתוכנות ה- office. ג. שפות – ידיעת השפה העברית ויכולת ביטוי בכתב ובע"פ.
מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד: ראייה מערכתית ויכולת עבודה בשעות משתנות, כולל בשעות הערב. .1 אמינות ומהימנות אישית. .2 יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף. .3 יכולת עבודה בצוות. 4. יכולת התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה. .5 כושר ארגון. .6 כושר ניהול מו"מ בכתב ובע"פ. .7 כושר הדרכה. .8 יחסי אנוש טובים מאוד..

עיריית גבעת שמואל17-04-2024
עו"ס חוק נוער

לעיריית גבעת שמואל דרוש/ה עו"ס לחוק נוער או נכונות לצאת לקורס. היקף המשרה 50%

עיריית גבעת שמואל17-04-2024
עו"ס משטרה

דרושים לתפקיד עובד/ת סוציאלי/ת משטרה היחידה: לשכה לשירותים חברתיים גבעת שמואל

תיאור המשרה: עובד/ת סוציאלי/ת משטרה דרגת המשרה ודירוגה: עו"ס יא'-ט'

היקף העסקה: 75%

תאור התפקיד: 1.חיזוק הקשר בין תחנות המשטרה לשירותי הטיפול והמניעה שבאחריות משרד הרווחה והשירותים החברתיים, במקרים של אלימות במשפחה בקהילה. 2. העלאת היקף מקבלי הטיפול מקרב גברים ונשים וקטינים המעורבים באלימות במשפחה. 3.ביצוע התערבות בשעת משבר וקבלת מתלוננים לשיחה ראשונית ב"זמן אמת", לרבות אפשרות לביצוע אבחון, הערכת מסוכנות או התערבות בתוך התחנה 4.מתן טיפול פרטני וקבוצתי למטופלים

תנאי סף: 1.השכלה ודרישות מקצועיות א. עובד סוציאלי בעל תואר בעבודה סוציאלית (יש לצרף תעודה). ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים (יש לצרף אישור). ג. השתתפות בהשתלמויות וקורסים בתחום תפקידו. 2.אמינות ומהימנות אישית. 3.יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף. 4.יכולת עבודה בצוות. 5.יכולת התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה. 6.יחסי אנוש טובים מאוד

קורות חיים יש להפנות לשירלי אבישי shirly@givat-shmuel.muni.il

עיריית גבעת שמואל17-04-2024
עו"ס מניעת אלימות במשפחה

דרוש עו"ס טיפול באלימות במשפחה היחידה: האגף לשירותים חברתיים

תיאור המשרה: עו"ס טיפול באלימות במשפחה דרגת המשרה ודירוגה: דירוג עו"ס י"א-ט' היקף העסקה: 75% ( אפשרות העסקה באחוזי משרה שונים בין 25% ל 75%)

תיאור תפקיד: 1.אחראי על המניעה והטיפול בתחום אלימות במשפחה תוך התערבות בכל בני המשפחה כולל ילדים נפגעים וחשופים. 2.טיפול פרטני ו/או קבוצתי בנשים גברים ו/או ילדים, בהתאם לצרכים ולאבחון ובהתאם לתוצאת ההתערבות של עו"ס המשפחה. 3.תיעוד ההתערבות בתיק המשפחה ועדכון שוטף של מנהל הטיפול עו"ס המשפחה. 4.ביצוע מטלות בהתאם להנחיות הממונים.

תנאי סף: 1.השכלה ודרישות מקצועיות 一. עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית (יש לצרף תעודה). 二.רישום בפנקס העובדים הסוציאליים (יש לצרף אישור). 三.

רצוי הכשרה לטיפול באלימות במשפחה בבית הספר המרכזי במסגרת מתווה (יש לצרף אישור). 2.דרישות נוספות 一. היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים תשס"א - 2001 (יש לצרף אישור – לקבלת הטופס יש לפנות למנהל לארגון ומשאבי אנוש בכתובת המצוינת מטה). 二.יישומי מחשב – שליטה בתוכנות ה- office 三.שפות – ידיעת השפה העברית ויכולת ביטוי בכתב ובע"פ

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד: 1.ייצוגיות בפורומים מקצועיים. 2.תקשורת עם גורמי פנים וחוץ הקשורים לרשות המקומית. 3.מסירות, אמינות ולויאליות. 4.יכולת חשיבה יזמית ויצירתית. 5.יכולת עבודה בצוות.

כפיפות: מנהל האגף לשירותים חברתיים מינהלה: אגף לשירותים חברתיים

עמותת מרכז אלה17-04-2024
רכז/ת הפניות

עמותת "מרכז אלה" מגייסת רכז/ת הפניות למשרה מלאה בבאר שבע, התחלה מיידית

תפקיד מקצועי בעמותה טיפולית המסייעת בהתמודדות נפשית לכלל החברה הישראלית – על רקע אובדן, שכול, טראומה ומשברי חיים שונים. הזדמנות להצטרף לגוף טיפולי עם אופק להתפתחות מקצועית!

התפקיד כולל קבלת פניות של מטופלים, ביצוע שיחת אינטייק ושיבוץ לטיפול, תוך מתן מענה טיפולי מדויק ומהיר ככל האפשר למטופלים.

דרישות התפקיד: - תואר ראשון בעבודה סוציאלית - כשנה ניסיון בתפקיד של עו"ס - רקע טיפולי – יתרון - יחסי אנוש טובים, יכולת הכלה, אמפתיה ורגישות - מוסר עבודה גבוה, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ - דוברי/ות שפות – רוסית, ערבית ואנגלית – יתרון *סטודנטים לעבודה סוציאלית משנה ג' יכולים להגיש מועמדות בכפוף לניסיון רלוונטי במסגרת הכשרה מעשית.

תנאי המשרה: - בהתאם לצו ההרחבה - נדרשת נוכחות במרכז ההפניות בבאר שבע (אפשרות לעבודה מהבית יום בשבוע לאחר סיום הכשרה) - קבלת הכשרה והדרכה בתוך הארגון - קורסים מקצועיים - אפשרות לטפל יום בשבוע

נא להעביר קו"ח למייל ולציין בכותרת "רכז/ת הפניות" מחכים לך!

עיריית גבעת שמואל17-04-2024
מרכז תכנית נתיבים להורות

מרכז תכנית נתיבים להורות לעבודה טיפולית מרתקת ומאתגרת דרוש/ה עו"ס ל 66% משרה

כישורים: עו"ס בעל ותק של 3 שנים לפחות בעל ניסיון טיפולי בתחום טיפול בילדים ו/או משפחות בסיכון יכולת לריכוז צוות נכונות לעבודה בשעות גמישות מטפל/ת זוגי/משפחתי -יתרון

תפקידים: -ניהול של כלל הצוות הטיפולי -קיום ישיבות צוות משותפות לכלל המטפלים -ניהול תקציב המרכז -מתן טיפולים פרטניים, דיאדיים ומשפחתיים על פי הצרכים של המשפחה -אחריות כוללת לבניית תוכנית טיפול, קיום ועדות הערכה ומעקב אחר תוצאות הטיפול -אחריות לקיום קשר שוטף עם שותפי תפקיד

קורות חיים יש להפנות לעידית iditg@givat-shmuel.muni il

עיריית גבעת שמואל17-04-2024
עו"ס קהילתי אלימות במשפחה

דרושים לתפקיד עובד/ת סוציאלי/ת קהילתי/ת אלימות במשפחה

העסקה ע"פ הסכם קיבוצי היקף העסקה: 75%

תיאור תפקיד: 1.אחריות לתכנון וביצוע התערבויות לפיתוח קהילתי לקהילה הגיאוגרפית שבה הוא פועל תוך התייחסות לנושאים הדורשים שינוי: בתחומי חיים נרחבים, בקרב קבוצות ייחודיות בקהילה בעלות מאפיין ייחודי משותף (קהילות פונקציונאליות), מתוך לקוחות המחלקה לשירותים חברתיים ובארגונים ושירותים. 2.הבהרת המדיניות שנקבעה על ידי הועדה הבין משרדית והאגף המקצועי במשרד בתחום האלימות במשפחה, הסברה והפצת הגישה המקצועית בתחום האלימות במשפחה בקרב קבוצות, ארגונים, מוסדות ושירותים בקהילה. 3.ארגון השתלמויות, כנסים, ימי עיון בנושאי עבודה סוציאלית קהילתית בתחום האלימות במשפחה לפעילים קהילתיים, אנשי מקצוע וקבוצות בקהילה. 4.השתתפות בפורומים וועדות שעניינם טיפול ומניעה בתחום האלימות במשפחה ועבודה קהילתית.

תנאי סף: 1.השכלה ודרישות מקצועיות א. עובד סוציאלי בעל תואר בעבודה סוציאלית, רצוי מיומנות בתחום הטיפול באלימות או/ו העבודה הקהילתית (יש לצרף תעודה). ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים (יש לצרף אישור). 2. דרישות נוספות א יישומי מחשב – שליטה בתוכנות ה- office. ב שפות – ידיעת השפה העברית ויכולת ביטוי בכתב ובע"פ.

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד: ראייה מערכתית ויכולת עבודה בשעות משתנות, כולל בשעות הערב. .1 אמינות ומהימנות אישית. .2 יצירתיות וחדשנות, יוזמה ומעוף. .3 יכולת עבודה בצוות..4 כושר ארגון. 5. יחסי אנוש טובים מאוד.. 6 כפיפות: מנהלת אגף שירותים חברתיים

שחר שירותי אומנה17-04-2024
מנהל/ת מרכז טיפולי וסגן/ית מנהלת מחוז ירושלים

לארגון "שחר שירותי אומנה", המלווה ילדים ונוער הגדלים במשפחות אומנה, דרוש/ה מנהל/ת מרכז טיפולי וסגן/ית מנהלת מחוז ירושלים.

במסגרת התפקיד: * חבר/ת צוות הנהלת המחוז. * ממלא/ת מקום מנהלת המחוז. * ניהול תקציב. * ניהול צוותים. * גיבוש וניהול תוכניות עבודה שנתיות. * ניהול מערך הבקרה המחוזי. * ניהול המערך הטיפולי.

דרישות: * תואר שני בעבודה סוציאלית או פסיכולוגיה או חינוך-חובה. * ניסיון של 5 שנים ומעלה בטיפול משפחתי/הדרכת הורים-חובה. * ניסיון ניהולי-חובה. * ניסיון והכשרה בהנחיית קבוצות-יתרון. * ניסיון בהדרכה וניהול של אנשי טיפול. * יכולת הנעת צוות ומנהיגות. * 75% משרה עם אפשרות למשרה מלאה. במשרדי הארגון בירושלים.

עיריית ת"א-יפו17-04-2024
עובד/ת סוציאלי/ת לטיפול בחיי המשפחה ושכול פתע

לתחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בת"א דרוש/ה עובד/ת סוציאלי/ת לטיפול בחיי המשפחה ושכול פתע

תיאור התפקיד: בתפקיד זה תתמקדו בעבודה טיפולית עם משפחות, זוגות ויחידים הזקוקים לסיוע בהתמודדות עם סוגיות שונות בתחום המשפחה והתמודדות עם שכול פתע. העבודה הינה מאתגרת עם אוכלוסייה מגוונת בסביבה מקצועית ותומכת בצוות של מטפלים משפחתיים מוסמכים ובתהליכי הסמכה. התפקיד מלווה בהדרכה מקצועית פרטנית וקבוצתית.

דרישות התפקיד: • תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית • תעודת הסמכה כמטפל/ת זוגי ומשפחתי מטעם האגודה לטיפול זוגי ומשפחתי. • הכשרה וניסיון בטיפול בשכול פתע • זמינות מידית – יתרון

היקף המשרה: 50% משרה בבקרים ובשעות אחה"צ

**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

ניתן לשלוח קורות חיים למייל- sror_h@mail.tel-aviv.gov.il ניתן לפנות לחני סרור-עגיב . 03-7253861/0.

עיריית הרצליה17-04-2024
מרכז/ת נושא לשלום האזרח הוותיק

מכרז פנים/חוץ מס' 33/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מרכז/ת נושא לשלום האזרח הוותיק האגף לשירותים חברתיים – המחלקה לרווחת האוכלוסייה המבוגרת

כפיפות: מנהלת המחלקה לרווחת האוכלוסייה המבוגרת היקף המשרה: 80% דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש

תיאור התפקיד: • אחריות על המניעה והטיפול בתחום באזרחים ותיקים • זיהוי, איתור ויישוג של בעיות האלימות באזרחים ותיקים בקרב לקוחות פוטנציאליים • איתור ויישוג נשים וגברים במעגל האלימות למערכות אחרות: משטרה, בריאות, חינוך וכדומה • קליטת הפניות מכל השירותים: רווחה, משטרה, עצמיות ועוד • אבחון והערכת מסוכנות במצבי חירום ובשגרה ובניית תכנית הגנה • התערבויות חד פעמיות/קצרות טווח כגון יעוץ ומיצוי זכויות ללקוחות בתחום האלימות באזרחים ותיקים • בניית תכנית התערבות משותפת עם הלקוח ומנהל הטיפול שקובעת יעדים, משימות לביצוע ותוצאות רצויות • הפניה ותיווך לגורמים טיפוליים מתאימים במחלקה ומחוץ למחלקה • מתן ייעוץ והדרכה לצוות המחלקה בתחום האלימות וההזנחה • טיפול פרטני ו/או קבוצתי בנשים וגברים, בהתאם לצרכים ולאבחון • ייזום פעולות מניעה והסברה ברמה העירונית, בשיתוף המחלקה למשאבי קהילה • הקמת ועדות רב מקצועיות להתייעצות הנוגעות לטיפול בלקוחות משולבות עם גורמים נוספים המטפלים בלקוח, בהתאם לצורך ולתכנית ההתערבות • ייזום והשתתפות בפורומים ברמה העירונית בנושא אלימות באזרחים ותיקים • תיעוד הטיפול וההתערבות בתיק הלקוח ועדכון שוטף של מנהל הטיפול עו"ס המשפחה

דרישות התפקיד: תנאי סף: • תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח - 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים • 3 שנות ניסיון בעבודה סוציאלית, רצוי שנתיים לפחות בתחום הטיפול באוכלוסיית האזרחים הוותיקים • בעל/ת הכשרה מוכרת בתחום הטיפול בהתעללות והזנחה בקרב אזרחים ותיקים או התחייבות לצאת לקורס בתחום, במועד שייקבע ע"י העירייה, ולסיימו בהצלחה
כישורים ודרישות נוספות: • תואר שני בעבודה סוציאלית – יתרון • הכשרה לחוק ההגנה על חוסים ואפוטרופסות - יתרון • שליטה בסביבה ממוחשבת ובתוכנת ה-office • יכולת עבודה בצוות • תודעה שרותית גבוהה • זמינות גבוהה ונגישה ללקוחות ולצוות המחלקה • יכולת גמישות בנוכחות בהתאם למקרי החירום ושיקול דעת מנהלת המחלקה

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² michrazim@herzliya.muni.il עד ליום 02/05/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים

בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.

עיריית הרצליה17-04-2024
אחראי/ת שט"י - מנהל/ת התחנה לטיפול משפחתי בהרצליה

מכרז פנים/חוץ מס' 32/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: אחראי/ת שט"י - מנהל/ת התחנה לטיפול משפחתי בהרצליה האגף לשירותים חברתיים, מחלקת פרט ומשפחה - התחנה לטיפול משפחתי

כפיפות: מנהל מחלקת פרט ומשפחה היקף המשרה: 50%-80% דרוג: עו"ס דרגה: בהתאם להסכם שכר עו"סים חדש

תיאור התפקיד: • אחריות למתן שירות מקצועי לאוכלוסייה במצבי משברי חיים, מעברים או בעלת בעיות מורכבות בתחום חיי המשפחה והנישואין- שירות המחייב מקצועיות ספציפית בתחום ההכשרה כמטפל/ת משפחתי/ת • שותפות בקביעת מדיניות האגף ואחריות לביצוע תכנית העבודה בתחנה לטיפול משפחתי • אחריות על הקשר עם עובדי האגף לשירותים חברתיים לגבי קבלת הפניות והטיפול בלקוחות מהאגף, תוך קיום מעקב ודיווח על פי הצורך • ניהול והדרכת צוות העובדים בתחנה • ניהול והדרכת המתמחים העובדים בתחנה • עוסק/ת בטפול ישיר בלקוחות התחנה • עידוד התפתחות העובדים בתחנה, תכנון השתלמות והרחבת הידע של עובדי התחנה • חבר/ה בצוות הנהלת המחלקה, השתתפות בישיבות הנהלת המחלקה • ייזום וקידום פרויקטים ופיתוח מענים בהתאם למגמות ודרישות חברתיות בתחנה לטובת אוכלוסיית העיר • אחריות לתכנון, ארגון, ניהול וביצוע הפעילות בתחנה • מעקב ודיווח אחר פעילות התחנה

דרישות התפקיד:

תנאי סף: • תואר בוגר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה בישראל המוכר על פי חוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח – 1958, או של מוסד להשכלה גבוהה שהוכר או שניתן לו היתר כאמור בסעיף 28א לחוק האמור, או שהוא בעל תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד כאמור או תואר בוגר או תואר אחר בעבודה סוציאלית של מוסד להשכלה גבוהה ללימודי עבודה סוציאלית מחוץ לישראל • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים • 6 שנות ניסיון בעבודה טיפולית לאחר סיום הלימודים, מתוכן לפחות 3 שנות ניסיון בתחום ההתמחות (טיפול משפחתי) • בוגר/ת קורס מוכר ע"י המשרד בתחום התמחות השט"י (טיפול משפחתי) בהיקף של לפחות 300 שעות לימוד • בוגר/ת קורס הדרכה ובעל/ת כושר הדרכת עובדים בתחום

כישורים ודרישות נוספות: • תואר שני בעבודה סוציאלית – יתרון • הסמכה מטעם האגודה לטיפול זוגי משפחתי להדרכת מדריכים- יתרון • ניסיון בעבודה במסגרת מחלקה לשירותים חברתיים – יתרון • יכולת מקצועית וניסיון בתחומי ידע נוספים (טראומה, שכול, טיפול קבוצתי, תיאום הורי/אחר)- יתרון • יכולת למתן טיפול מעמיק • כישורים בינאישיים לעבודה בצוות • יכולת לעבודה בשיתוף עם גורמי טיפול נוספים

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² michrazim@herzliya.muni.il עד ליום 02/05/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים

בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.

תאגיד בסיעוד17-04-2024
עובדת סוציאלית

לתאגיד בסיעוד עם מטופלים קשישים באזור תל אביב דרושה עובדת סוציאלית למשרה חלקית פעם - פעמיים בשבוע כולל ביקורי בית. אחראית עם יחסי אנוש מעולים לפחות 3 שנות ניסיון

הגשת מועמדות למשרה במייל ninamond@gmail.com

עיריית תא יפו16-04-2024
מדרצ פרט ומשפחה

דרוש/ה ר"צ משפחות למחלקת שער יפו, אגף דרום מנהל השירותים החברתיים הדרכה וניהול מקצועי של העובדים בצוות כולל בניית תוכניות עבודה. טיפול באוכלוסייה רב תרבותית ומגוונת ובמשפחות במצבי סיכון וסכנה. שותפות בצוות הנהלת המחלקה. קשר עם גורמי פיקוח במשרד הרווחה.

עמותת מטב16-04-2024
דרוש/ה עו"ס לשלוחת תל אביב יפו מענק הצטרפות של 5000 ש"ח

לעמותת מטב ארגון חברתי המתמחה בשירותי טיפול ורווחה דרושים.ות עובדים.ות סוציאליים.ות תל אביב יפו 

היקף משרה - 100%

תיאור התפקיד: -ביקורים בבית הקשיש -ייעוץ ומיצוי זכויות לקשיש ובני משפחתו -בניית תכנית טיפול -התאמה והדרכה של מטפל לסיוע לקשיש בביתו -התערבות בשעת משבר למתן פתרונות לקשיש -פיתוח ושימור הקשר עם גורמים מקצועיים בקהילה

דרישות -השכלה אקדמית רלוונטית חובה -רישיון נהיגה חובה -יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה -ניסיון בתחום מתן שירותי סיעוד יתרון -דוברי/ות רוסית - יתרון תנאי העסקה מצוינים למתאימים /ות! אפשרות לקבל רכב חברה. א.רכב, קרן השתלמות ועוד..

המענק יינתן לאחר 3 חודשי עבודה, 5000 למשרה מלאה, ובאופן יחסי למשרה חלקית

ידיד נפש16-04-2024
מנהל/ת שלוחה

חברת ידיד נפש מרחיבה את מערך השיקום הפסיכיאטרי ומגייסת מנהל.ת שמעוניינים להתפתח מבחינה מקצועית וניהולית.

התפקיד כולל: • ניהול והדרכת עובדים מקצועיים • בקרה על תהליכי השיקום של מתמודדי הנפש • עבודה מול גורמים בקהילה. • ליווי מתמודדים באופן חלקי. התפקיד הוא בכפוף למנהלת המרחב ולצד צוות מנהלים אזורי. התפקיד מאפשר גמישות ודורש ויכולת ניהול זמן עצמאי. מענק קליטה יינתן למתאימ.ה.

דרישות התפקיד • תואר ראשון בעבודה סוציאלית / ריפוי בעיסוק או תואר שני טיפולי. • ניסיון בהדרכת עובדים מקצועיים • ניסיון בתחום בריאות הנפש – יתרון משמעותי • ניסיון כמתאם/ת שיקום – יתרון • ניידות עם רכב – חובה נשמח לקו"ח

מודעה חדשה